Comma seen in my date year

952e072f-92ec-4f77-8cc7-0f91b8d86b3a

Şu an sadece bu örneği bulabildim. Bazı günler bu şekilde şikayet alıyorum ve nasıl çözülür bir fikrim yok :frowning:

@sahra8 Buraya normalde ne girilmesini istiyorsunuz ve sonuç olarak ne gözüküyor? Mutlak değerle ilişkisini pek anlayamadım.

Doğum yılı: 1999,1972 gibi girilmesi gerekirken araya virgül koyuyor… Şu an bu örneği buldum dediğim gibi mutlak değere de çeviriyor bazen doğum yılı girmek isterken onun örneğini bulamadım. :confused:

@sahra8

Sorunun appearanceında thousands-sep var mı? Binlik ayracını koyma nedeni muhtemelen budur.

dediğiniz “thousands-sep” nedir bilmiyorum

Merhaba @sahra8,

dataları paylamasanda sanıyorum formun xls versiyonunu bizimle paylaşabilirsin, bir bakıp yardımcı olmaya çalışabiliriz

2 Likes

@sahra8, I have shifted this portion of discussion to a new topic as it’s un-related with the other topic. It’s always a good practice to have a new topic for a new issue. This would make the search systematic and the community could easily find the issue and the solution they want from the topic they search.

1 Like

@sahra8, I assume you have kept some appearance under this question. If you do wish to have a pure date with the year only, you could design your form as discussed previously: