Problem deploying

bonjour après avoir créer un formulaire, je devrais le déployer afin de commencer la collecte de donnée, mais on m’affiche un message du genre que je ne peux déployer car le formulaire contient des erreurs. malheureusement je n’arrive pas à retrouver les erreurs car c’est un formulaire de 280 questions.
voici le message affiché : Unexpected KoBoCAT error 400: b’{“detail”:“The name column for the 'cr2pg27' choice list contains these duplicates: 'autre'. Duplicate names will be impossible to identify in analysis unless a previous value in a cascading select differentiates them. If this is intentional, you can set the allow_choice_duplicates setting to 'yes'. Learn more: XLSForm.org”}’

Welcome to the community, @conkouati_01! Have you validated your XLSForm through this online validator? The online validator should help you identify your syntax issues.

Regarding your error message, it seems like there are some duplicate choices. This post discussed previously should help you understand and resolve it:

Hint: Often, using the search function of this forum can provide support and examples.

2 Likes

Thank you for your answers

1 Like