How to share the digitalization questionnaire

partage de questionnaire

Hi @edoucephore,

Welcome to the community! Could you kindly explain your issue in detail so that we are able to understand and respond your the response that solves your issue.

Have a great day!

je voudrais savoir comment partager la numérisation du question avec mon collegue et que chacun prenne des sections afin de vite finir et que cela soit au complet sur la plate formes au même moment. Merci

Hi @edoucephore,

If this is your requirement, you could design your survey form in a google sheet (where you are able to share it with a number of users who are contributing to design the survey questionnaire) and then upload the same when it is finalized.

Have a great day!

Sur la plateforme de numérisation ou digitalisation du questionnaire il y a l’option partage et je me demande si cela ne pouvais permettre de faire le partage. Maintenant sinon on pourrait utilisé l’option partage pour faire quoi plus de précision merci.

Hi @edoucephore,

If you are referring to the Managing Permissions you could have a closer look to our support article Managing Permissions. It is about sharing the project for data collection and managing data.

Have a great day!