Restore my missed forms

Dear Team,

I am reaching out to you to seek your support of missed forms in this user name: xxxxxxx , I will appreaciate your great support.

Thank you

Welcome to the community, @tsemanavsfb! Just checked out the systems thrash but did not find any deleted projects under the username you shared. :frowning_face:

check again under my user ; xxxxxxx as it may be deleted under my user access , Thanks

@tsemanavsfb, sorry did not find any projects from that account too …

You can see the concern and advise; I don’t know how we can handle the issues as the 10 form were there and now only 4; check this link if possible ; KoboToolbox

Bonsoir a vous

Ce soir je devais avoir mon dernier interview apres la soumission par Emmanuel de son évaluation et de ses objectifs sur lesquels j avais travaillé précédemment.

On devait donc finaliser ensemble avant que je ne signe.

Or quand j essaye d ouvrir le dossier pour les PR de cette année, il ne reste que les documents approuvés pour mes 4 autres collegues supervisés et tout le reste a disparu (les non approuvés) et en particulier celui qu Emmanuel m a envoyé puis celui sur lequel j ai travaillé.

Est il possible de voir d ou vient le probleme car je ne peux pas finir le processus mais surtout je n ai plus acces au travail deja fait avec Emmanuel ? Et j ai aussi perdu tous les docs envoyés par les collegues qui étaient en non approuvé.

Merci d avance

XXXXX

Yestarday , we missed forms under Data in my one of my account access. I need support for restoring. Thank you

Up to now I am waiting if you can assist with my missed forms on 31 January 2025. I will appreciate your support

@tsemanavsfb, sorry to inform you that I did not find any traces of the deleted projects from your user account when checking it in our system’s thrash.